این تحلیلگر مسائل بین‌الملل با تاکید بر اینکه دشمن زمانی دست از محاصره اقتصادی برمی‌دارد که ناامید شود، یادآور شد: مشخص است که چه کسانی چنین فعالیت‌هایی انجام می‌دهند و در گذشته هم پرونده بسیار سیاهی داشته‌اند

دشمن زمانی از محاصره اقتصادی دست بر می‌دارد که از تأثیر آن ناامید شود

جعفر قنادباشی، تحلیلگر ارشد مسائل بین‌الملل پیرو بیانات رهبر انقلاب و تبلیغات رسانه‌های غربی عنوان کرد: همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند محبوبیت اسلام، انقلاب و روحانیت کاهش پیدا نکرده و القائات دشمن نیز ناشی از فریب دشمنان به دلیل اشتباه محاسباتی مشاوران آنهاست. دلیل اصلی و پشت صحنه همه این تبلیغات سهمگین تلاش برای تغییر دادن ذهنیت و تصورات مردم است.

جعفر قنادباشی با بیان اینکه فرمولی که دشمنان دنبال می‌کنند، همان فشار حداکثری است که در زمان ترامپ به اجرا گذاشته شد، تصریح کرد: اکنون این فشار حداکثری در زمان بایدن هم ادامه پیدا کرده است از این رو تلاش آنها این است که مردم را به ستوه بیاورند و به دست خود مردم، نظام جمهوری اسلامی ایران را دچار فروپاشی کنند که البته موفق نخواهند شد.

این تحلیلگر مسائل بین‌الملل با تاکید بر اینکه دشمن زمانی دست از محاصره اقتصادی برمی‌دارد که ناامید شود، یادآور شد: مشخص است که چه کسانی چنین فعالیت‌هایی انجام می‌دهند و در گذشته هم پرونده بسیار سیاهی داشته‌اند لذا طی دو دهه گذشته چندین بار تلاش کردند که یک موجی را در ایران به راه بیندازند. همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند محبوبیت اسلام، انقلاب و روحانیت کاهش پیدا نکرده و القائات دشمن نیز ناشی از فریب دشمنان به دلیل اشتباه محاسباتی مشاوران آنهاست.

منبع: رسالت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.